Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Kinh DoanhViệc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Phát triển khách hàng khu vực TP HCM- Quản lý khách hàng trên địa bàn quản lý: doanh thu, chăm sóc khách hàng - Lập kế hoạch, xây dựng các chương trình truyền thông, chăm sóc khách hàng- Các công việc khác theo yêu cầu- Được sắp sếp...
-
Nhân Viên Kế Toán Tổng Hợp (Lương 8 Triệu - 12 Triệu)Việc tìm người - Quận Phú Nhuận (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Kiểm tra và ký kiểm soát bộ hồ sơ tạm ứng, thanh toán, quyết toán tạm ứng - Lập phiếu thu, chi - Nhập chứng từ vào phần mềm- Theo dõi, báo cáo chi tiết, tổng hợp công nợ phải thu, phải trả theo từng hợp đồng, báo giá, từng khách h...
-
Nhân Viên Kế Toán Tổng HợpViệc tìm người - Quận Tân Phú (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Theo dõi công nợ phải thu của khách hàng - Báo cáo kết quả hoạt động kinh doanh (doanh thu, chi phí, lợi nhuận)- Tổng hợp doanh số khách hàng theo ngày, tháng, quý, năm - Xuất hóa đơn VAT, cân đối hàng tồn kho với thuế, cân đối lãi ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)