Check with seller Nhân Viên Kinh Doanh (Sales Training Courses) Quận 3
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 3, Quận 3, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Planning, organizing and controlling sales activities to achieve or exceed the assigned sales target; sales Training CoursesFinding customers’ needs and expectations, building relationship with current clients, exploiting and encouraging training needs from themInvolvement in market research and marketing events, focusing on digital marketing including Facebook Fan-page; Linkedin of SGS AvademySetting up meetings with potential clients, prepare and deliver appropriate presentations on products and servicesSolving customer-related issues which may involve coordination with technical experts, operations and other staff for the best customer service outcomesCollaborate with team members to achieve better results Yêu cầu ứng viên University Graduation1-2 years experience in Sales and Marketing analysis, planning and development (prefer in Education, Travel, Voucher, Service)Good English in speaking and writingGood communication and interpersonal abilities Quyền lợi BHXH full lương, các phụ cấp Tháng lương 13 vào cuối năm, thưởng KPILàm việc: Mon-Fri, 18 ngày phép/nămKhám sức khỏe định kỳ, YEP, company trip Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: ***/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
IT Support/HelpdeskViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Xử lý kịp thời, theo dõi, nắm bắt, phối hợp với team và đưa ra những vấn đề, đề xuất kịp thời Cụ thể:- Thực hiện các thủ tục, quy trình tiếp nhận sự cố từ phía khách hàng- Tiếp nhận các yêu cầu hỗ trợ từ Người dùng phần mềm, ghi nhận ...
-
Nhân Viên Hành Chính Văn PhòngViệc tìm người - TP Thủ Đức (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc • Lưu trữ file cứng _ mềm: Các giấy tờ liên quan đến hành chính (giấy phép kinh doanh bản photo công chứng, văn bản gửi cơ quan nhà nước, Bảo hiểm xã hội, form hành chính - C&B nội bộ, ) • Soạn thảo văn bản (Quyết định Bổ Nhiệm, Ủ...
-
Nhân Viên Admin Bưu Cục [Q2,Q9, Thủ Đức)Việc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Làm việc xoay ca, ca 1: 6h00 - 15h00, ca 2: 13h00 - 22h00 - Tiếp nhận đơn hàng, thực hiện theo đúng quy trình kiểm tra- Trực tiếp nhận các phản hồi của khách hàng về tất cả các thông tin liên quan đến đơn hàng đồng thơ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)